Wie kan mij zeggen hoe ik bij msn/ windows live mijn berichten-geschiedenis kan verwijderen als ik afsluit? gr: Harrie97

waar kan ik de instelling vinden om berichten-geschiedenis automatisch bij afsluiten pmsn/windows live messenger te laten deleten?
gr: Harrie97

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik geef je de link van de officieel webpagina, waar je deze en nog veel andere vragen kunt stellen!:

http://www.windowslivehelp.com/Default.aspx

Veel succes, Dirk1996 !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je gaat naar "mijn documenten" en kiest voor "mijn gesprekgeschiedenis." In deze laatste map staan alle gesprekken, chronologisch per maand opgeslagen. Wil je dus een gesprek herlezen of verwijderen zoals in jouw geval, klik dan door naar het bepaalde gesprek en klik op "delete."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat in je msn scherm naar extra, dan opties, dan berichten en daar kan je aan of uit vinken of je berichten geschiedenis bij wil houden.