Hoeveel plaats neemt SharePoint in beslag (per jaar of per dag), als je weet dat je 25 users hebt en een Exchange server

Toegevoegd na 4 uur:
Stel dat het een groot interim kantoor complex is, met 5 verschillende werkplaatsen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is niet voorspelbaar, aangezien dat afhankelijk is van de hoeveelheid informatie die de gebruikers op de storage gaan zetten.
AWM