wat betekent dit spookje in de linker bovenhoek van mn samsung7?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bamibal
7 jaar geleden
Heb je S Photo Editor geïnstalleerd?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Lijkt op een melding van een spelletje dat je hebt geïnstalleerd. Wat gebeurt er als je erop klikt?

Antwoorden (1)

Dat is een icoon van "Smart Stay", die - afhankelijk van de omstandigheden - je met de camera herkent en voorkomt dat het scherm zwart wordt na 30 seconden.

Je kunt die functie aan- en uitzetten:
http://www.androidcentral.com/what-smart-stay-and-why-would-you-want-it
escape
7 jaar geleden
bamibal
7 jaar geleden
Mijn antwoord was niet goed, maar dit is het volgens mij ook niet.