Wat is een goede laptop voor designen, gamen, video- en muziek bewerking?

Ik ben op zoek naar goede snelle laptop die geschikt is voor zwaardere programma's zoals Adobe Illustrator, -Photoshop, -AfterEffects, en voor soepel en vloeiend gamen, games zoals Minecraft, Unturned, Team Fortress2, en andere spellen op dat niveau of iets zwaarder(call of duty, fifa etc.).

-Ook is een hdmi en misschien vga ingang heel belangrijk.
-FullHDscherm
en
-een build-in webcam
-veel opslagruimte, richting de 1TB(1 terrabite)

Mijn budget is €600, maar de prijs-categorie waar ik aan zat te denken is 400 to 600 euro.

Dit is misschien wat veel gevraagd, maar niet geschiet is altijd scheef.
(mooi spreekwoord hè? :) of is dat een gezegde?... laat maar, dat doet er ook niet toe.)

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen en/of tips heeft.

Wanneer wat u/je misschien hebt gezien niet voldoet aan één of meer van de 'eisen' die ik heb opgeschreven, dan is dat helemaal niet erg, het is juist handig als ik daar dan ook even naar kan kijken, en vanaf daar misschien dan wel verder zoeken.

Groetjes
Divad

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Tussen €400-600 om je er denk ik niet met al je eisen. Ik heb deze wel gevonden maar die gaat €80 over je budget: https://tweakers.net/pricewatch/666695/lenovo-ideapad-510-15isk-80sr00jamh.html
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@WsshWss Dankjewel, ik ga even kijken.

Antwoorden (1)

Als je een goede laptop zoekt is Toshiba Satellite rond de 500 euro een van de betere merken
je kan er goed op werken met wat jij zoekt
alleen voor te gamen is deze niet echt geschikt voor Minecraft heb je echt een gamelaptop nodig dan kom je uit bij Medion maar kost wel meer dan je budget
zijn er vanaf 750 euro
zou even zoeken op de site van Alternate
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@ton54
Dankjewel voor de reactie, ik heb nu een Toshiba Sattelite, maar dat is echt een verschrikkelijk ding, ook na al een aantal keren fabrieksreset opnieuw doen. Is echt super traag, hij is al een paar de prullenbak in gegaan.