Als je iemand op Facebook blokkeert, kan je dan ook niks meer zien van diegene?

Of werkt dat alleen omgekeerd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Als u iemand blokkeerd zult u ook geen info van de geblokkeerde meer kunnen inzien.
10 jaar geleden
niko
10 jaar geleden
blokkering kun je opheffen.zonder meer.de geblokkeerde krijgt daar geen bericht van.

Andere antwoorden (1)

Je kunt mensen blokkeren om ze als vriend te verwijderen en te voorkomen dat ze gesprekken met je starten of dingen zien die je op je tijdlijn plaatst.

Mensen die je blokkeert, kunnen niet langer:

* Items zien die je op je tijdlijn plaatst
* Jou taggen
* Je uitnodigen voor evenementen of groepen
* Een gesprek met je beginnen
* Je als vriend toevoegen

Blokkeren is wederzijds; dit betekent dat je zelf ook bijvoorbeeld geen gesprek met de geblokkeerde persoon meer kunt beginnen en de geblokkeerde persoon ook niet meer als vriend kunt toevoegen. Onthoud dat wanneer je iemand blokkeert, dit wellicht niet alle communicatie of interactie voorkomt zoals in apps of groepen en dat deze blokkering alleen effect heeft op Facebook en niet op andere plaatsen op internet.

Opmerking: door het verwijderen van een blokkering worden vriendschapsconnecties niet hersteld. Als je een vriend blokkeert en deze vervolgens uit je blokkeerlijst verwijdert, moet je hem of haar een nieuw vriendschapsverzoek sturen.