Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat ik geen bevestingingen e.d. meer krijg in mijn mailboxen?

Het is nu al enige tijd zo. Ik heb verschillende mailadressen (één voor familie en vrienden, één neutraal, één voor mijn theatergroep). Als ik me wil laten inschrijven op een nieuwsbrief, krijg ik de bevestiging niet. Nu ook weer, voor de Koningin Elisabethzaal in Antwerpen. Men heeft zelf geprobeerd omdat men dacht dat ik iets verkeerds deed maar nee dus.
Ook "vraag je gratis download aan" krijg ik niet. Reservaties met betalingen, dan krijg ik de tickets niet.
Ik heb alle mappen en folders afgezocht, dus ook spam en al mijn eigen mappen. Het is niet verkeerd geklasseerd. En het komt op geen enkel van de mailadressen toe (in die van "familie" zijn er trouwens geen mappen).
Hoe kan dat?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je mailbox vol zit, waardoor er geen nieuwe berichten meer binnen kunnen komen. Controleer of je mailbox nog ruimte heeft. Als dat niet het geval is, verwijder dan oude berichten of maak een nieuwe mailbox aan.
(Lees meer...)
Bronnen:
een jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing