Welke laptop zou het beste bij ons passen ?

We willen een nieuwe laptop gebruiken voor ons gezin met vier personen, voor privé gebruik maar ook voor studie en werk. Het moet een goeie, snelle laptop zijn en er moeten veel bestanden/programma's op kunnen.

Welke van de 3 kunnen we het beste kopen ?

Toshiba Notebook Satellite A500-19E

Acer Aspire Notebook 7540g-304g50mn

of de HP Notebook Pavilion DV7-3150ed

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zwaar gebruik? Dat valt wel mee als je er geen 3D bewerkingen, video editting mee doet, of virtuele servers op draait. Wat bedoel je met veel bestanden? Als je geen bluerayfilms (40GB per stuk) download zal het wel loslopen. Persoonlijk zou ik in een gezin een vaste PC aanraden en geen laptop. Ik heb zelf een gezin met twee kinderen en aan één PC hebben we sowieso niet genoeg. Ik heb zelf gekozen voor een vaste PC beneden en een laptop voor zakelijk gebruik. Voor wat internetten voldoen de meeste laptops. En als je voor studie documenten moet typen ook. Zorg bij voorkeur voor 4GB aan intern geheugen en neem er een die op Windows 7 draait. Ik heb zelf momenteel een harde schijf van 100 GB en in een nieuwe zou ik er een van 350 GB nemen. Dat is echter niet voldoende voor de films en foto's die ik opsla, dat zou ik ook niet doen op een laptop. Alle merken die je noemt leveren goede laptops af. Je zou eens kunnen kijken naar recensies. Als je die niet kunt vinden wil ik best eens zoeken.

Antwoorden (6)

Geen van drieën, kijk eens op de zakelijke lijn van HP. www.hp.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de Notebook Pavilion DV7-3150ed

echt een toppertje!!

k heb die laptop zelfs ook... het is echt een goeie én mooie laptop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.laptops-vergelijken.nl/hp/3107-pavilion-dv7-3150ed.html Lijkt me inderdaad voor de prijs-kwaliteit wel in orde. Naar de anderen heb ik nog niet gekeken, maar dat kan je op de site ook wel doen. Deze heeft kennelijk een lekker groot scherm (voor een laptop), voldoende geheugen en redelijk nieuwe processor. Voor wat je wilt is dit prima.
Neem maar die HP Notebook Pavilion DV7-3150ed (nieuwste processor voor laptops "in België)
Als je graag met je geld smijt en echt een goeie koopt, kunt u ook eens kijken naar Alienware

Toegevoegd na 58 seconden:
sorry echt een goeie wilt kopen, ga naar alienware, maar is wel redelijk duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de 2e lekker snel en blijft het ook je moet alleen geen spellen downloaden zonde van geheugen (niet dat DAT heel veel uitmaakt) en hij wordt steeds trager die moet je nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom zo duur? ik zou kijken voor een asus van rond de 400-500 euro. heb een HP dv5 gehad van 700 euro die binnen een jaar kapot was.

wat winkels

http://www.paradigit.nl/

http://www.mycom.nl/Default.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit ervaring zou ik gaan voor HP. Naast kwalitatief goed materiaal is ook de service zeer goed van HP.
Een malleijk te bereiken service desk waar je meteen dmv een chatsessie je problemen kunt oplossen of vragen kunt stellen.
De kennis van de agents is zeer goed.