Hoe maak/ houd je een net opgerichte hyves 'boeiend'?

Ik heb een paar dagen geleden een hyes opgericht met als thema: I love my job
( zie: http://ilovemyjob.hyves.nl/ )

Het leek me opzich een heel leuk thema, want ik weet zeker dat velen hun beroep met veel plezier uitoefenen, net zoals ikzelf.

Hij groeide in het begin best wel snel, doordat ik uitnodigingen had gestuurd naar leden van een ook door mij oprichte hyves ( http://schoolbank.hyves.nl/ ) te sturen, maar het stopte ineens helaas!

Hoe houd je een hyves boeiend, zodat meer mensen lid worden?

1.1K

Het beste antwoord

Blijven vernieuwen en uitnodigingen sturen. Verzin zo eel mogelijk leuke gadges en spoor mensen aan elkaar te blijven bezoeken.
Kijk voor de gein ns naar deze site. Bling hoor i en an heb ik weer een berichtje gauw even kijken. En dan val je zo van het een in het ander en het praatje gaat gauw rond (op intenet)Blijf creatief en rouleer regelamtig zodat mensen een reden hebben om weer eens even te kijken wat voor keuks er nu weer op staat. Werk eventueel met twitter oi.d.
Dit hier te posten zal ook zeker een positieve uitwerking hebben want ik ga zeker even kijken.
Slim van je dus goeie vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Leuke humoristische filmpjes over jou thema erop zetten.
Wat meer bekendheid geven zoals je nu eigenlijk ook doet:)
leuke www's bedenken.
elke week een nieuwe poll.
Zet er leuke foto's op mensen zijn gek op foto's kijken.
zet er werkspelletjes op.
etc etc etc.