Kan een 6x2 pins kabel in een videokaart met een 6 pins slot en dat die 2 pins gewoon loshangt?

Mijn nieuwe videokaart heeft een 6 pins voedingkabel nodig, nou is het zo dat mijn voeding alleen een 8 pins en een 6x2 pins kabel heeft. Kan ik van die 6x2 kabel gewoon alleen dat ding van 6 erin doen en dat ding van 2 los laten hangen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dat is precies het idee van die kabel. Je kan hem als 8pins of als 6pins gebruiken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!