Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verzend ik bestand via ftp?

Het is vrij simpel.
Ik heb een oude laptop met belangrijke bestanden die ik wil overzetten naar mijn nieuwe desktop. Maar ik heb geen hele grote usb en de laptop heeft alleen usb 2.0 poorten. Nu heb ik al eens eerder met ftp gewerkt maar dan via laptop->ps3.
Is het mogelijk om de bestanden van mijn oude laptop over te zetten naar mijn desktop via ftp? (Filezilla)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, dat is mogelijk: installeer op de ene machine FileZilla Server (bijboorbeeld op de doelcomputer) en verbind vanaf de andere machine (de broncomputer dus) met de FileZilla Client, en kopiëren maar. Maar misschien is het makkelijker om het harde schijfje even uit de laptop te schroeven en in de PC te hangen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan je ze niet via file sharing over je interne netwerk overzetten? Als je gaat versturen via FTP zullen ze ook verbonden moeten zijn. Ik weet niet hoeveel je moet overzetten maar de Action heeft relatief grote usb sticks voor niet al te veel geld.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja, dat is mogelijk. Maar je kan ook een site zoals MEGA.nz gebruiken om bestanden te uploaden en die weer te downloaden, al heeft je apparaat internet toegang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing