Ik wil een aftreksom maken met OpenOffice Calc, maar =som(getal1;getal2) geeft een optelsom, hoe kan ik het laten aftrekken?

Toegevoegd na 1 minuut:
het moet een aftreksom worden, ik geef een voorbeeld =som(B1;C1) geeft de optelsom weer van cel B1 en C1, maar ik wil dat hij C1 aftrekt van B1 hoe doe ik dat als formule in Open Office Calc zetten?

4.5K
ronron1212
7 jaar geleden
een min voor het getal dat moet worden afgetrokken

Antwoorden (1)

=(A1-B1)
of
=(7-3)
of
=SUM(A1-B1)

Succes!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
alexf52889
7 jaar geleden
@sadbuny dit werkt niet