Hoe verberg ik de knop 'vriend toevoegen'op facebook bij 1 persoon?

Op facebook is er iemand die mij constant als vriend toevoegt maar ik wil dat niet en ik zou graag die knop van vriend toevoegen willen verbergen alleen voor die persoon maar voor anderen niet. Hoe doe ik dat en het is wel mogelijk om dat te doen want een vriend van mij heeft dat ook bij iemand gedaan maar weet niet meer hoe die dat gedaan heeft. Graag meer uitleg.. Ik wil die niet blokkeren.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt op FB niet als vriend toegevoegd worden als men dat niet wil. Het kan alleen gevraagd worden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft deze vriend de kring van gebruikers beperkt die hem kan toevoegen (bijv alleen vrienden van vrienden)?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik ben ook bevriend met die zijn vrienden

Antwoorden (1)

Als je op FB bovenaan in de balk op het slotje klikt komt er o.a te zien: Hoe voorkom ik dat iemand me lastig valt. Klik op het pijltje ernaast en dan zie je hoe je iemand kunt blokkeren. Vul wel het exacte FB adres in van die persoon door naar zijn pagina te gaan en het hele adres in de balk te kopiëren. Dan kan die persoon ook geen prive berichtjes sturen en ook nergens kijken op jouw pagina.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
Hij wil niet volledig blokkeren
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Blokkeren hoeft niet maar is wel zo makkelijk. Vaak wil men die ander niet volledig blokkeren, omdat men dan zelf ook niet meer op die andere pagina kan kijken. Een beetje eenrichtingverkeer gaat dus niet. Het is alles of niets.
Iemand ongevraagd als vriend toevoegen kan niet op Facebook.