Wat heb je nodig om Wi-Fi te krijgen?

Is een router alleen voldoende?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Je moet natuurlijk ook een digitaal apparaat hebben dat Wi-Fi kan ontvangen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, en natuurlijk een internetaansluiting.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En een internetabonnement. Vaak krijg je van je provider een modem met ingebouwd Wi-Fi-router.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En wat kennis, of een goede vriend die het voor je komt aansluiten.

Antwoorden (1)

Een router en een provider moet je zeker hebben. Je computer heeft namelijk ook een ingebouwde Wi-fi antenna nodig. Als je niet weet of je dat hebt moet je naar internet instellingen gaan en dan kijken of er binnen komende verbinden zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je hoeft geen ingebouwde Wi-Fi antenne te hebben om Wi-Fi te krijgen. Je kunt namelijk ook een externe gebruiken.
Strict genomen heb je geen provider voor Wi-Fi nodig, omdat je ook Wi-Fi kan hebben zonder internetverbinding. Maar dat bedoelt de vraagsteller waarschijnlijk niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+WDHBGS Mijn reactie is inderdaad ook onjuist, maar toch zal idd de vrager internet via wifi bedoelen.