Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik een nieuw google account aanmaken op zelfde mobiel met hetzelfde telefoonnummer?

ik wil graag mijn huidige google account verwijderen.
en een nieuwe aanmaken op mijn zelfde telefoon met hetzelfde telefoonnummer waarmee ik nu ook een google account mee heb.
is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
9.2K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Raak ik dan helemaal geen telefoonnummers, notities, agenda-afspraken en dergelijke kwijt als ik dit doe? Of moet ik alles weer opnieuw invoeren. Alvast dank voor het antwoord. Sonja

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja hoor, dat kan. Je google account zit niet vast aan je telefoonnummer, je koppelt alleen je telefoon aan een android account. Dus als je uitlogt en het profiel van je huidige google account van je telefoon verwijdert kun je gewoon met je andere account weer koppelen. Sterker nog, je hoeft je oude account niet eens te verwijderen, je kunt het nieuwe account er gewoon naast zetten (settings -> accounts -> Add account -> Google, daarna instructies volgen) en dan kijken of het werkt, en dan als je dat zeker weet het oude account verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dank je wel voor de duidelijke uitleg. top.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding