waar kan ik mijn oude imac inwisselen?

ik heb thuis nog een oude imac staan (powermac 6,3)
specificaties:
Computernaam: iMac
Computermodel: PowerMac6,3
Processortype: PowerPC G4 (3.3)
Aantal processors: 1 Processorsnelheid: 1.25 GHz
L2-cache (per processor): 256 KB
Geheugen: 1 GB
Bussnelheid: 167 MHz
Opstart-ROM-versie: 4.7.8f1
Serienummer: W840107DQB7
harde schijf: 76,69 GB
scherm: 17 inch

en is het de moeite waard om hem te verkopen of is hij over 5/10 jaar misschien wel het dubbele waard?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien dat je de kringloopwinkel er nog blij mee kunt maken. Maar in het algemeen nemen ze daar geen elektronica aan, omdat er een over-aanbod aan is.
Als je denkt dat het nog een waardevol product is, dan zou je er mee naar een beurs kunnen gaan. Mogelijk dat echte apple-fanaten er nog iets waardevols in zien.
jc54
7 jaar geleden
Deze iMac kan zomaar nog 50 euro waard zijn. Als je hem niet wilt houden zou ik hem op marktplaats zetten. Zelf zou ik hem houden, maar ik ben ook zo'n apple fanaat die hem wel zou willen hebben.