hoe verander in mijn wachtwoord om in te loggen op windows10?

Ik heb mijn laptop nu net een aantal maanden met windows10, alleen na de laatste update heeft deze automatisch mijn settings veranderd voor het inloggen. normaal was het altijd zo dat ik kon inloggen met een pincode maar nu moet ik mijn wachtwoord voor mijn email gebruiken, en aangezien ik niet de enige ben die deze laptop gebruikt is dit niet zo handig. Ik heb al een beetje zitten zoeken maar kom er niet uit.

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ander account aanmaken.
fremar
7 jaar geleden
https://www.startnederland.nl/help/pdf/W013-windows-10-een-wachtwoord-instellen-of-wijzigen-in-windows-10.pdf

Antwoorden (1)

Via Alle instellingen > Accounts > Aanmeldingsopties kun je je wachtwoord wijzigen, maar ook een pincode als wachtwoord instellen of de mogelijkheid inschakelen om je aan te melden via je favoriete foto.
Pieter2011
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En als je het inlogwachtwoord of de inlogpincode bent vergeten?