hoe scan je een tekening in?

ik moet voor mijn teken docent een tekening in scannen. het probleem is alleen dat ik niet weet hoe het moet. ik heb alleen geen idee of het nodig is om een tekening in te scannen maar, wij hebben de printer HP officejet 4620
print/fax/scan/copy

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.2K
ronron1212
7 jaar geleden
Je computer en printer aanzetten en als je geen draadloze verbinding hebt de printer en computer verbinden. Naar apparaten en printers de printer aanklikken en scannen aangeven.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Met de printer die je hebt, kun je scannen. De handleiding kun je hier vinden en daar staat in hoe het moet:
https://www.gebruikershandleiding.com/HP-Officejet-4620/preview-handleiding-467208.html?page=0006 (Met andere woorden, ik heb geen zin om dat allemaal over te typen)

Antwoorden (2)

Doe de klep open.
Leg de tekening met de getekende kant op de glasplaat.
Doe de klep dicht.
Klik op scannen en volg de aanwijzingen op je scherm om de scan op te slaan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Via deze link kun je de gebruikshandleiding downloaden. Daar staat in hoe je kunt scannen.
https://www.gebruikershandleiding.com/HP-Officejet-4620/preview-handleiding-467208.html

Als je tekening groter is dan het formaat van de scanner kun je er beter een foto van maken. Zorg dan dat de tekening plat ligt in voldoende daglicht en maak er een foto van recht van boven. Voor de kleuren is het het beste om buiten te fotograferen met voldoende daglicht als het een beetje bewolkt is. Dus niet fel zonlicht, ook liever geen flits gebruiken. Zijn je lichtomstandigheden niet ideaal, maak dan meerdere foto's met en zonder flits om de beste te kiezen.