Ik krijg de melding dat ik te weinig opslagruimte op m'n Samsung Galaxy J5 heb voor het uitvoeren van een software-update. Wat nu?

Er is nog 973 MB nodig, maar zelfs als ik al m'n apps en bestanden verwijder, speel ik maar 400 MB vrij.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Doe die update niet als het kan. Heb ik ook gedaan en daarna passen er veel minder apps op je telefoon. Verplaatsen naar sd kan niet, die wordt in Android Marshmallow niet meer ondersteund.

Antwoorden (1)

Wat ik altijd doe is wat apps verwijderen. Kijk welke apps het meest geheugen vragen en als je ze kan missen verwijder ze. Wat je ook kunt doen is foto's en downloads verwijderen. Hiermee heb je gegarandeert voldoende opslagruimte.