Ik heb mijn Ziggo Modem laten vallen. Nu staat mijn internetverbinding niet meer in de lijst. Is hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
TurfGraver
7 jaar geleden
Nieuwe modem?
ronron1212
7 jaar geleden
Ziggo bellen

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je je WiFi-verbinding bedoelt die je niet meer ziet staan.
Heb je nog internet als je een computer met een netwerkkabel verbindt?
Brandt je WiFi-lampje op het modem?
Probeer hem eens te resetten naar fabrieksinstellingen. (meestal met een pinnetje ergens aan de achterkant een resetknopje ingedrukt houden).

Als het lampje wel brandt, maar je ziet je WiFi-verbinding niet, dan kan er intern iets kapot gegaan zijn waardoor bijvoorbeeld de antenne van binnen geen verbinding meer maakt.

En als dat niet helpt, dan contact opnemen met Ziggo. Zij sturen je een nieuw modem. Het modem is van hen, je hebt het in bruikleen.