Kan ik bij yahoo op de één of andere manier vaststellen dat mijn mail is toegekomen bij de geadresseerde?

Ik heb gesolliciteerd, en kreeg geen antwoord. Daarom even geïnformeerd en volgens de personeelsdienst waar ik mijn mail naartoe stuurde, is deze niet toegekomen. Heb dan alles gecheckt in yahoo, maar nergens een foutmelding gekregen.
Kan ik op de één of andere manier nagaan of de mail effectief de geadresseerde niet bereikt heeft?

Het beste antwoord

Als de mail bij jou bij "Verzonden" staat, is deze aangekomen op het e-mailadres van geadresseerde. Tenzij je een bericht hebt gekregen dat het e-mailadres niet bestaat.

Je zou de mail nog eens kunnen sturen, via een provider waarbij je een "Verzendbevestiging" kunt vragen.

Je kunt dus verder niet nagaan of de mail de geadresseerde niet bereikt heeft. In principe is dit gewoon wel het geval.
Misschien is de mail in de spamfolder van de personeelsdienst terechtgekomen.

Toegevoegd na 17 minuten:
Op 27 september was de laatste storing bij Yahoo. Het kan zijn dat de mail daardoor niet is aangekomen.
SimonV
7 jaar geleden
liveisgreat
7 jaar geleden
het was eind augustus dat ik hem gestuurd heb. hij staat zeker bij "verzonden".... maar nu is het te laat om hem nog te sturen vermits de selectie volop aan de gang is.
Ik vond het gewoon raar dat ik van de organisatie waarover het gaat, totaal geen bericht kreeg, en heb dus even geïnformeerd....
Het enige wat nog kan is idd de spamfolder...
liveisgreat
7 jaar geleden
geen foutmelding ontvangen dus :-/
SimonV
7 jaar geleden
Wat jammer.
Een volgende keer misschien een sollicitatiemail sturen via een provider waarbij je een "Verzendbevestiging" kunt vragen.
Dat geeft nog geen 100% garantie (wordt soms genegeerd door ontvanger), erachteraan bellen geeft dan de meeste zekerheid.