Wat gebeurt al je moederbord een game niet aankan?

Battlefield 1 komt bijna uit, en ik ben nogal hyped. Maar nadat ik op www.systemrequirementslab.com bij can I run it gekeken heb, blijkt dat mijn moederbord de game niet aan zou komen. Mijn videokaart, Ram etc. staan op recommed, maar mijn moederbord zou de game niet aankunnen.

Alle vorige versies kan mijn pc wel (op ultra) aan? Upgraden zou ook niet heel erg zijn, maar liever niet. Wat voor problemen zou het opleveren om Battlefield alsnog te kopen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bedoel je CPU? Moederboard is nooit een gegeven requirement. Bij die van mij zou de CPU ook niet voldoende zijn, totale onzin in mijn geval aangezien de recommended CPU niets anders is dan de i5 twee generaties later met een paar procenten betere benchmarks. Overigens moet je je nooit doodstaren op die requirements. In de praktijk draait het altijd op mindere systemen. Als je videokaart en RAM goed zitten en je een i5 hebt zit het sowieso wel goed.

kijk op deze website deze website http://www.systemrequirementslab.com/cyri verteld je welke games je pc aankan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100