Wat gebeurt al je moederbord een game niet aankan?

Battlefield 1 komt bijna uit, en ik ben nogal hyped. Maar nadat ik op www.systemrequirementslab.com bij can I run it gekeken heb, blijkt dat mijn moederbord de game niet aan zou komen. Mijn videokaart, Ram etc. staan op recommed, maar mijn moederbord zou de game niet aankunnen.

Alle vorige versies kan mijn pc wel (op ultra) aan? Upgraden zou ook niet heel erg zijn, maar liever niet. Wat voor problemen zou het opleveren om Battlefield alsnog te kopen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt het spel waarschijnlijk wel spelen, maar het zal minder soepel verlopen. Misschien kun je het dan niet in ultra zetten maar op hoog of gemiddeld.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Rickw Je kan een nieuw AAA spel vaak ook niet op ultra spelen als je minimum of recommended wel haalt. Maar hier lijkt het allemaal mee te vallen: http://i.imgur.com/GjBVU0J.png (let op Alpha test!!)
TurfGraver
7 jaar geleden
Antwoord op je vraag is, dan zou je de spel niet kunnen spelen. Maar de vraag is dus of die stelling waar is. :)

Het beste antwoord

Bedoel je CPU? Moederboard is nooit een gegeven requirement.

Bij die van mij zou de CPU ook niet voldoende zijn, totale onzin in mijn geval aangezien de recommended CPU niets anders is dan de i5 twee generaties later met een paar procenten betere benchmarks.

Overigens moet je je nooit doodstaren op die requirements. In de praktijk draait het altijd op mindere systemen. Als je videokaart en RAM goed zitten en je een i5 hebt zit het sowieso wel goed.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, dat bedoelde ik inderdaad. Erg bedankt, weet ik dat ik het aan kan schaffen. Videokaart en ram zit inderdaad goed. Nogmaals bedankt!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, dat bedoelde ik inderdaad. Erg bedankt, weet ik dat ik het aan kan schaffen. Videokaart en ram zit inderdaad goed. Nogmaals bedankt!

Andere antwoorden (1)

kijk op deze website deze website http://www.systemrequirementslab.com/cyri verteld je welke games je pc aankan
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Lees de vraag even door.