Kan je fifa 17 points kopen op de ps4 met een psn kaart van de winkel?

Ik wil graag fifa 17 points gaan kopen maar kan dat ook met een gewone psn kaart van uit de winkel en die dan ingeven in de psnstore dat je zo je punten kan kopen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dudemeister
7 jaar geleden
Met een Psn kaart kun je je tegoed opwaarderen en elk item in de Playstation store aanschaffen of het nu een thema is of een DLC van een game of een volledige game. Dus ook Fifa pointsd.

Antwoorden (1)

ja volgensmij wel. je moet eerst via iets de code redeemen (dat moet je effe opzoeken) en als je dat hebt gedaan kan je gwn de fifa point halen met het geld date op die code stond