Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet je fullscreen uit?

Hoi, ik heb daarnet op Chrome perongeluk ergens op gedrukt waardoor me scherm nu fullscreen is. Ik heb F11 geprobeerd maar daardoor wordt mijn scherm donkerder door en gaat de fullscreen niet weg. Ik heb ook geprobeerd om het venster te sluiten maar zonder succes. Heeft iemand hier verstand van?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
probeer eens Fn-F11 of heb je geen laptop?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je je google chrome al geüpdate? Probeer anders met je muis helemaal naar boven te gaan, een balk zou moeten verschijnen, als je helemaal naar rechts gaat kan je drukken op de 2 pijlen die schuin wijzen drukken.
Ivana
9 jaar geleden
Als je bedoeld dat je niet meer bij je symbooltjes kan: ga met je cursor helemaal links naar boven op je scherm, dan wijzigt er bovenaan iets en kan je de hele pagina wegklikken door op het rode rondje te klikken. daarna krijg je weer de normale maat. (dit geldt tenminste voor de Apple) en zijn de symbooltjes onderaan ook weer zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjulliewel voor jullie hulp, het is gelukt. :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als ik het zo lees denk ik dat je de functieknop (fn) moet indrukken, terwijl je de f11 toets indrukt. Want f11 is een functie toets, op sommige computers en laptops moet je dan een extra toets indrukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing