Mijn laptop geeft zwart beeld, ik heb vanalles geprobeerd maar niks werkt. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Als ik mijn laptop opstart lijkt er niks Aan de hand. De laptop start op en het Windows laden scherm word getoond. Als het laden klaar is gaat het beeld op zwart en kan ik niks meer. Na de eerste keer heb ik foutherstel gedaan maar die kon niks vinden. Inmiddels 6 systeem scans verder nog steeds geen beeld halverwege het opstarten. Als ik veilige modus doe blijft hij hangen. Mijn laatste optie is systeem herstel alleen hiermee raak ik al mijn bestanden kwijt. Weet iemand wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bestanden hoef je zeker niet kwijt te raken. Je kan als laatste redmiddel altijd je HDD uit de laptop trekken en in een andere PC gooien OF gewoon een linux opstart DVD maken. Of USB-stick. http://wiki.ubuntu-nl.org/UbuntuBranden
fremar
7 jaar geleden
eventjes naar de hersteldienst?

Antwoorden (1)

Dikke kans, dat de laptop over schakelt naar de externe video output, of beamer uitgang, probeer dit met functie toetsen terug te zetten en of hang er een externe monitor aan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Werkt ook niet