Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet ik doen als ik weinig opslagruimte heb en geen onnodige apps heb en geen Sd kaart heb?

Ik heb onvoldoende opslag ruimte en ik heb geen onnodige apps download en ik kan niets downloaden en me geheugen van me gallery gaat ook telkens vol en ik heb geen sd kaart hoe kan ik weer dingen downloaden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
675
HeerVoldemort
7 jaar geleden
SD kaart kopen.
Foto's en filmpjes verwijderen, apps verwijderen. Andere optie is er niet. Als je geen ruimte hebt heb je geen ruimte.
Ritsuka
7 jaar geleden
Misschien handig om merk en type telefoon te noemen, en besturingssysteem.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een SD-kaartje plaatsen is het makkelijkst , maar bij een Iphone gaat dt meen ik niet. Vooral foto's - waarvan het gros echt vrijwel geen waarde heeft - nemen waanzinnig veel ruimte in. Die kun je natuurlijk verwijderen of op de PC zetten en dan verwijderen.
Facebook verwijderen doet ook wonderen. Kun je ook beter op de laptop / pc doen.
paulus811
7 jaar geleden
Er zijn sticks (soort USB) die in de lightning poort van een iPhone passen en die je als externe opslag kunt gebruiken. Draadloze externe harddisks die je via een eigen wifi hotspot verbind, zijn ook voor niet al teveel te koop.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Foto's, onnodige apps, cache verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding