Kan ik mijn smartphone (incl onbeperkt internet abo) als hotspot instellen voor mijn laptop zodat ik geen huisaansluiting voor internet nodig ben?

Weet jij het antwoord?

/2500

In theorie wel. Je kunt je telefoon instellen als draagbare hotspot, zodat je er via je laptop gebruik van kunt maken. Maar ik de praktijk wordt dit door de meeste providers niet toegestaan en loop je het risico afgesloten te worden als je in verhouding veel data gebruikt. Toegevoegd na 1 minuut: Hoe je dit doet verschilt per toestel. Bij mijn Android-toestel zit het bij Instellingen - Draadloos en netwerken - Tethering en draagbare hotspot.

In theorie kan dit. Houd er alleen rekening mee dat het internet minder snel is dan je misschien gewent bent, en controleer bij de provider of het is toegestaan.

als je normaal data verbruikt is er niks aan de hand. ga je streamen word je data verbruik te hoog en zul je bericht krijgen van je provaider verder gewoon proberen het abo heb je al

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100