Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn smartphone (incl onbeperkt internet abo) als hotspot instellen voor mijn laptop zodat ik geen huisaansluiting voor internet nodig ben?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
782
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zal je even na moeten zoeken in de voorwaarden van je mobielprovider onder tethering.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

In theorie wel. Je kunt je telefoon instellen als draagbare hotspot, zodat je er via je laptop gebruik van kunt maken.
Maar ik de praktijk wordt dit door de meeste providers niet toegestaan en loop je het risico afgesloten te worden als je in verhouding veel data gebruikt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoe je dit doet verschilt per toestel. Bij mijn Android-toestel zit het bij Instellingen - Draadloos en netwerken - Tethering en draagbare hotspot.
(Lees meer...)
bamibal
7 jaar geleden
In theorie kan dit. Houd er alleen rekening mee dat het internet minder snel is dan je misschien gewent bent, en controleer bij de provider of het is toegestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
als je normaal data verbruikt is er niks aan de hand.
ga je streamen word je data verbruik te hoog en zul je bericht krijgen van je provaider
verder gewoon proberen het abo heb je al
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding