Door te klikken op de link "wachtwoord vergeten".

Meer informatie is niet te geven zolang niet bekend is om wat voor e-mailaccount het gaat.
Amadea
7 jaar geleden
De opties om een nieuw wachtwoord aan te vragen hangen af bij welk mailplatform je zit. Tegenwoordig bij bekenden zoals Outlook kan je een alternatief email-adres ingeven bij het aanmaken van je mailadres of je kan dit via instellingen doen. Vaak worden ook GSM-nummers gevraagd om te koppelen zodat ze je een verificatiebericht met "wachtwoord vernieuwen" opsturen naar je nummer. Indien je deze opties niet hebt of het niet weet klik dan gewoon op "wachtwoord vergeten". Alle mailplatformen geven opties ter beschikking om je wachtwoord te vernieuwen. Gewoon de instructies volgen van je platform. Indien je het dan nog niet goed begrijpt kan je altijd contact opnemen met je mailplatform.