Is dit een goede gamepc voor deze prijs?

AMD Game Computer

Behuizing: Sharkoon VG5-W - Groen

Processor: AMD Vishera FX-6300 - Six Core

Koeling: Cooler Master Hyper 103

Moederbord: Gigabyte GA-970A-DS3P

Geheugen: Crucial Ballistix 8GB DDR3-1600

Grafische Kaart: NVIDIA GTX 950 2GB

Harde Schijf: 1000GB HDD Sata III

Voeding: 650 Watt Corsair

Totaal prijs: € 678,00

Dit zijn de specs, is dit al goed genoeg om goed te kunnen gamen? Ik hoef niet een hele dure, gewoon een goede voor deze prijs.

Hier is de link waar ik nog uit kan kiezen: https://goo.gl/uIY2P1

Als je kunt zeggen of dit goed is of ik nog iets moet veranderen zou ik erg waarderen :).

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
capthavoc
7 jaar geleden
Zucht het is en blijft een AMD ik begrijp eigenlijk niet waarom ik daar altijd zo tegen aan hik maar instinctief staat het me nooit aan.

probeer een I5/I7 config ?
Kan me voorstellen dat je daar niet met dit bedrag komt. Maar goed een SSD in deze is denk ik de moeite nog waard. Hebben ze bij deze site ook een soort game score ?
Zo van wat kan deze machine aan welke spel op welke frame rate enzo ? tip wat is de zwaarste game die je hebt of wilt hebben in de toekomst en probeer daar bovenuit te komen. dat is de regel eigenlijk
dan mag je er vanuit gaan dat de lagere games goed zullen zijn.
op een "hier en daar vreemde eis "van een game na dan.

Het beste antwoord

Zelf heb ik ook de Nvidia GTX 950 gehad dit is een zeer goede budget videokaart en met deze setup kan je vrijwel alle games op low/medium en sommige op high spelen!

Deze videokaart is ook zeer geschikt voor games zoals GTA 5 deze kan je op 40/60 FPS spelen op medium!

Toegevoegd na 2 minuten:
Als ik je een tip mag geven en je hebt nog wat geld over dan zou ik voor de AMD Radeon r9 380 2GB gaan deze is toch wat beter/sneller dan de gtx 950.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dus voor de rest is alles goed? Dus alleen de AMD Radeon r9 380 2G is verstandiger, dan is dit dus goed om te kopen met deze specs? Bedankt voor je reactie! ;)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik zou het eerlijk gezegd niet kopen als je toch nog eens die r9 380 2gb is het ook niet meer waard met de aankomende rx480 die +-200 gaat kosten en gaat presteren gelijk aan een 970-980.
als je die kaart gaat kopen ben je echt geld aan het weg gooien. geloof me het laten assembleren of zelf bouwen scheelt je een boel. voor echt goed computer advies zou je ook nog tweakers kunnen raadplegen en een topic daar openen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@iSnoopy inderdaad alles is verder goed! Ik zou zelf voor een intel processor gaan maar dat maakt verder voor het gamen niet zoveel uit deze processor is ook prima voor alle games. Zoals hieronder als is gezegd kan je een betere PC krijgen voor deze prijs alleen het nadeel is dan dat je hem zelf in elkaar moet zetten de hoge prijs komt ook omdat je hem natuurlijk door een bedrijf laat bouwen!

Andere antwoorden (2)

hmmm niet echt matige kast met een oudere videokaart je kan voor 700 ish veel beter als je hem zelf zou bouwen.

ook ziet hier geen ssd bij wat een must is. ik kan voor 700 euro een computer samenstellen die een stuk beter is.

Toegevoegd na 59 seconden:
mogelijk 50%-100% sneller.

Toegevoegd na 4 minuten:
Intel Core i5-6400 Boxed Processors € 177,-
Gigabyte GA-B150-HD3P Moederborden € 81,95
WD Blue WD10EZEX, 1TB Interne harde schijven € 46,95
Cooler Master Force 500 Behuizingen € 38,05
Crucial CT8G4DFD8213 Geheugen intern € 26,95
Corsair CX450M Voedingen € 51,87
Crucial BX200 240GB Solid state drives € 59,95
met dan nog een rx480 van amd die deze maand eraankomt brengt je totaal naar ongeveer 700.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
alles is goed, maar neem geen AMD Processor. dat is de enigste tip die ik je kan geven. voor de rest prima pc