Hoe kan ik de batterij weergave in mijn taakbalk zetten?

Ik heb al een tijd Windows 10 en ik had altijd in mijn taakbalk (rechtsonder) het icoontje voor de batterij staan. Dan kon ik zien hoeveel procent er was en hoelang het nog duurde voordat hij opgeladen was. Nu doe ik mijn laptop aan en staat het icoontje er niet meer. Hoe krijg ik dit weer terug?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
30.3K

Het beste antwoord

1. Klik met de rechtermuisknop in een leeg gebied op de taakbalk en klik vervolgens op Eigenschappen.
2. Klik onder Systeemvak op Aanpassen.
3. Klik bij Systeemvakpictogrammen op Systeempictogrammen in- of uitschakelen.
4. Klik op de pagina Systeempictogrammen in- of uitschakelen onder Gedrag op Aan in de vervolgkeuzelijst naast Energie en klik vervolgens op OK.

Als dit niet helpt:
Ga naar Uitvoeren (druk op Windowsknop + R) en type daarna Devmgmt.msc [Enter].
Open Batterijen en rechtermuisklik op Microsoft AC Adapter. Kies installatie ongedaan maken.
Klik boven op Actie en kies "Zoek naar gewijzigde apparaten" om het icoontje te herstellen.

Je zou ook een andere batterijmeter kunnen installeren, bijvoorbeeld Batterybar.
https://batterybarpro.com (basis version).
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het icoontje is weer terug. ik heb de tweede optie gebruikt. Bedankt!