hoe verwijder ik dat?

gisteren logte een vriendin in hotmail.
maar nu kan ik mijn hotmail niet checken omdat haar account blijft
staan. ook door afmelden krijg je het niet weg. lost dat
vanzelf op na verloop van tijd ? en wat als ik op een andere pc hotmail check?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je de cookies verwijdert ben je gelijk die hotmailgegevens kwijt. Als je dan de volgende keer inlogt (ook op een andere pc) moet je er even op letten dat je vinkje weghaalt bij de tekst "deze gegevens onthouden" en "mijn wachtwoord onthouden".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

gewoon het mailadres verwijderen en je eigen mailadres intikken

Toegevoegd na 1 minuut:
ga met de cursor op het adres staan en dan backspace.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je op het adres gaat staan moet je het gewoon kunnen deleten en jouw adres neer kunnen zetten.
Mocht dat echt allemaal niet lukken dan start je even je computer opnieuw op.

Maar op een andere pc kan je zeker gewoon inloggen hoor!