Welke videokaart moet ik kopen?

Zelf heb ik hier weinig verstand van, maar ik zal de specificaties in de bijlage zetten toen ik de computer besteld had. Graag wil ik een videokaart halen die voor (goed) gamen bedoeld is.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
capthavoc
7 jaar geleden
Heb je de computer al in huis ? Dan kan je misschien via canirunit een test doen voor welke game je hem wilt bouwen/uitbreiden
en wat je daar voor nodig hebt. neem een game die eigenlijk wat hoger is dan je nu aankunt
dus alles wat daar onder valt zal dan goed lopen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik denk dat je even moet wachten want er komen nieuwe generaties uit die zijn sneller en hebben de zelfde prijs als de houdige videokaarten ongeveer mag ik jouw budget weten?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mijn budget zal van ~€200,- tot ~€300,- liggen.

Antwoorden (1)

Als je budget 350 of meer is dan raad ik je de GTX 970 Echt een goeie kaart voor gaming en video-edit
Mijn vriend heeft er een en is echt een aanrader

of als je een budget van 240 of iets meer dan de GTX 960
Heb er geen verstand maar als je toch de GTX 960 neemt koop dan de 4 Gb versie

https://www.paradigit.nl/msi-gtx-960-gaming-4gb-pci-e/20518236/product?channel_code=110&ad_id=84085307067&s2m_product_id=20518236&utm_source=PLA&utm_medium=sea&gclid=CjwKEAjwpfC5BRCT1sKW2qzwqE0SJABkKFKRUCQoJEii0LRCJs-3BhXxFjTkbW4hHbsDTlZ9W1JLYRoC3efw_wcB

Het is de meerprijs wel waard
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Of als je een maandje kan wachten: de 1070 / 1080. Bijna zelfde prijs, maar stukken beter. Komt in juni uit volgens mij.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja dat wel zelfde prijs met 970 en je krijgt 8 Gb Ipv 4 Gb