wat is de beste game pc voor rond de 800 euro ?

Toegevoegd na 5 minuten:
Een game pc van rond de 800 euro
Of met beeldscherm voor rond de 850 euro.

Eisen
Ik wil intel core i5
8GB werkgeheugen
Goede videokaart

Toegevoegd na 6 minuten:
Een game pc van rond de 800 euro
Of met beeldscherm voor rond de 850 euro.

Eisen
Ik wil intel core i5
8GB werkgeheugen
Goede videokaart

Geen muiss en toetsenbord nodig enz.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vier jaar geleden een computer gebouwd voor dat bedrag, het kan de meeste spellen nog redelijk aan. Ik weet niet wat je speelt, maar als je spelletjes zoals Meinkreft speelt dan kom je met een computer van €600,- er wel uit. Wel wil ik melden dat een beeldscherm wel wat meer kost dan €50, tenzij je een flutscherm met een resolutie van niks wilt. Ook geen standaard model kopen, gewoon lekker zelf bouwen, upgraden en onderhouden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
oké dus zelf bouwen is tot nu toe nog het goedkoopst ik bedoelde eigenlijk als je op minder uitkomt dat er dan nog een beeldscherm bij zou kunnen komen

Antwoorden (1)

Een gamepc voor 800 euro moet nog te doen zijn maar een beeldscherm moet je toch rekenen op 180 euro mijn hele setup heeft bij elkaar ongeveer 1000 euro gekost (inc toetsenbord en muis rond de 60 euro dacht ik)

Computer

i5 4460 3.2
8gb ram
750gtx 2gb msi gaming edition
Asus h97m plus

Scherm

iiyama prolite GE2488HS

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en succes met zoeken!