is er een app die een foto van je maakt als je de code verkeerd intypt?

mijn broer heeft vandaag mijn telefoon ontgrendelt via Siri ofzo, en nu heeft hij allemaal berichten gestuurd via whatsapp naar mijn vriendinnen enzo. ik ben al opzoek geweest naar een app die dan een foto van hem maakt als hij hem probeert te vergrendelen, (ik heb al mijn code veranders). helaas kon ik niks vinden. alleen een app die IGotYa heet alleen die kon ik niet meer krijgen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (2)

De app "Lookout"

:)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je een iphone hebt, zou dit niet mogelijk moeten zijn.
Hiervoor zou je namelijk je Iphone/Ipad/Ipod moeten jailbreaken, wat niet mogelijk is met IOS 9(.3)
Dat je broertje in je telefoon is gekomen via SIRI, zou betekenen dat er een bug in SIRI zit. Ik raad je aan om altijd naar de nieuwste OS te updaten, omdat je dan een kans hebt dat dit probleem is verholpen.

Je zou ook gewoon een andere code op je telefoon kunnen zetten, die niet voor de hand liggend is, zodat hij hem niet zo snel raad en misschien uit je telefoon wordt gehouden.

Veel succes ;)