Hoe trouwbaar is Norton Security eigenlijk?

Sinds twee dagen mijn pc is zo traag dat ik niet meer mee kan werken, opstarten gaat heel traag, internet reageert niet eens, ik krijg foutmeldingen en loopt steeds vast etc. Als ik mijn Norton antivirus open en volledig scan uitvoer (en gaat heel moeizaam) geeft geen enkel risicos of fouten te detecteren, ik heb gewoon een betaalde abonnement van Norton dus je zou dat moet troubaarder zijn dan een gratis versie, maar nu is de vraag dus hoe trouwbaar is de antivirus? Waarom zie ik constant de groene vink op mijn pc en terwijl ik niet meer normale gebruik van kan maken? Is dat nou echt zonder reden? Wat zijn jullie tips, ik heb mijn pc hard snel nodig voor werk...help :(

Weet jij het antwoord?

/2500

Norton Security is heel betrouwbaar maar ..... een virusscanner en een programma voor het opkuisen van malware is niet voldoende om een PC vlot te houden. Een PC heeft regelmatig een "onderhoud" nodig. Lees http://decomputer.be/10-tips-voor-een-snelle-pc/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100