Hoe kan ik achter mijn werkgeheugen komen?

Op de verpakking van mijn acer aspire one staat werkgeheugen 1GB, ik was laatst op een site en daar deden ze een test waaruit kwam dat mijn harde schijf maar 512 MB was hoe kan ik er nu precies achter komen?

Toegevoegd na 7 minuten:
bedoelde dus werkgeheugen van 512MB maar hoe kan ik daar dan precies achter komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je naast die informatie ook nog andere dingen wil weten download dan cpu-z. De andere antwoorden staan er al maar ik weet je OS niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mijn computer -> eigenschappen
daar staat hoeveel geheugen er is geinstalleerd.

Toegevoegd na 1 minuut:
een harde schijf van 512 Mb? van wanneer is die computer, vorige eeuw nog zeker?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je snapt toch wel dat ze het interne geheugen bedoelt en niet het geheugen van de vaste schijf, o nee ze is een hij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
512mb was voor WG een jaar of 4 geleden gewoon de standaard. met een hd van 512MB kan je trouwens niet eens op internet. windows is net iets groter namelijk.