Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik sommige mensen geen vriendschapsverzoek sturen op facebook? Ik kan wel gewoon hun tijdlijn zien en berichten sturen alleen geen verzoek.

Ik wil heel graag een bepaald iemand toevoegen op facebook alleen kan ik geen verzoek sturen... Ik kan wel berichten sturen of de tijdlijn zien dus ik ben niet geblokt alleen toch kan ik diegene niet toevoegen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk hebben jullie twee geen gemeenschappelijke vrienden. Diegene heeft het zo ingesteld dat je alleen een vriendschapsverzoek kunt sturen als je ''vrienden van vrienden'' bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks voor je reactie! Alleen wij hebben 8 gemeenschappelijke vrienden... Heel vaag.
Het zou kunnen zijn dat je al te veel vrienden hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Oh ja? Wat is dan het maximum?
Amadea
9 jaar geleden
Dank je, Ruben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Ik heb echt maar 150 vrienden ofzo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan kan het zijn dat die andere persoon al teveel vrienden heeft. In dat geval kun je die persoon alleen nog 'volgen'.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing