ik kan niet meer uitloggen op mijn instagramaccount... het staat er ook gewoon niet bij het vakje uitloggen. wie kan me helpen?

ik heb een iphone 5 en ik heb eerder problemen gehad met het maken van nieuwe accounts. er stond dan dat er ''teveel mensen geregisteerd waren op mijn apparaat'' ik kan alleen inloggen als ik het opnieuw download... maar dat wordt een beetje irritant.... wie heeft tips?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.8K

Antwoorden (2)

Je moet gaan naar opties (tandwiel rechtsboven bij je profiel), dan naar onderen scrollen, hier kan je klikken op 'afmelden bij *accountnaam*' of op 'afmelden bij alle accounts'. Na hierop geklikt te hebben ben je uitgelogd op een of alle accounts.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
je gaat naar afmelden. dan klik je alle accounts aan. dan krijg je een lijstje te zien met alle accounts. onder de rij met account staat dan bewerken en dan klik je op het kruisje bij de accounts die verwijderd moeten worden daarna kan je weer bij de overige accounts erop