Hoe kan ik opgeslagen data op de ps2 memoriecard op mijn computer zetten?

Ik heb "Music 3000", en zelf gemaakte muziek op de memoriecard staan, maar nu wil ik die "muziek" op mijn computer zetten. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wauw. Nee, dat gaat niet kunnen. Wat je hebt is geen muziek maar bestanden die je in kan laden in het PS2 programma. Ten eerste is het niet makkelijk (onmogelijk) die bestanden over te zetten en daarnaast heb je er niks aan omdat dat programma niet bestaat voor PC of als wel, zal het de PS2 specifieke bestanden waarschijnlijk niet lezen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb laatst dit ontdekt:
https://www.audiotool.com/ Denk meldt het even. Kan je ook muziek maken, maar is meer een emulatie van echte drumcomputers/synths.

Antwoorden (1)

Je kan (kon, ik weet niet of ze nog te koop zijn daar of ergens anders) bij Amazon een PS3 Memory Card Adaptor kopen. Soms wordt deze ook wel een ps2 to usb memory card adapter genoemd. Deze zal denk ik best wel duur zijn. Iets van €50 of zo. Hiermee kan je de bestanden van de PS2 memory card naar een PS3 overzetten. Vanaf de PS3 kan je ze op een usb-stick zetten en van daar naar de pc.

Ik weet dus alleen niet of deze dingen nog ergens te koop zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, ik zal het eens gaan opzoeken, maar zal er dan niet veel aan hebben omdat ik geen Ps3 heb. Ik neem aan dat je dat niet in de Ps2 kan pluggen.
Nogmaals bedankt.