Hoe kan ik zien of een betaling via Paypal gelukt is?

Ik wilde net iets kopen van Ebay en betalen met Paypal. Ik heb ingelogd, akkoord gegeven en bevestigd. Toen moest ik nog een keer mijn wachtwoord ingeven bij Paypal en kwam op een scherm terecht van Paypal, maar vind nergens die betaling terug. Hoe kan ik zien of het goed is gegaan (voor ik het 2x koop). Ik zie alleen een betaling van 5 januari staan, vorige keer dat ik iets kocht bij Ebay, dat was toen wel duidelijk.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Als het goed is, wordt de betaling meteen op het scherm verwerkt van je Paypal-account (als je op Paypal geen saldo hebt en je op Paypal via je gekoppelde creditcard of bankrekening betaalt en je doelt op die verwerking, dat duurt vaak veel langer - volgens mij één keer per maand).

Misschien duurde de verwerking toch enkele seconden en kreeg je dit niet meteen in beeld. Daarom denk ik dat je weer even opnieuw moet inloggen op je Paypal-account zelf om te kijken of het er nu bij staat. Ik vermoed dat dit inmiddels wel het geval is. Mocht dat niet zo zijn, dan is er waarschijnlijk iets niet goed gegaan tijdens de transactie. Dan zou ik even contact opnemen met de helpdesk.

Toegevoegd na 28 minuten:
Als ik zo teruglees, is het gedeelte wat tussen haakjes staat niet echt duidelijk. Bij de verwerking tussen haakjes bedoel ik de verwerking die je kunt zien als je inlogt bij je bank, dus niet op Paypal.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
bij je bank is inderdaad vaak een stuk later, heb ik zelf gemerkt.