Moet ik nu voor Internet Explorer ook Lazarus downloaden op dezelfde pc (W7) als waar ik anders met Google Chrome werk [Lazarus al aanwezig] ?

Heb behoorlijke problemen met mijn kringloop pc. Google Chrome staat steeds vast. Geen idee waardoor , is al opgeschoond / gedefragmenteerd. Wat zou de volgende stap kunnen zijn? Ben nu, in afwachting van pc-hulp, tijdelijk over op Internet Explorer.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja. Als je Lazarus op een andere browser wilt gebruiken zul je die daar eerst ook op moeten installeren. Want het programma herkent nu alleen wat jij in Google Chrome typt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit verklaart trouwens meteen ook waardoor het vraagveld bij jou niet werkt, want dat hangt samen met Internet Explorer.
Je kunt in elk geval altijd een vraag stellen door deze link te gebruiken: http://www.goeievraag.nl/vraag/stellen?questiontext=?
(Toen ik jouw vraag hierover wilde beantwoorden was de vraag alweer verdwenen).
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt Amadea Er staat onderaan de pagina [pop-up] dat het schade kan toebrengen aan mijn computer!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit staat op dezelfde site: Meest populaire downloads 1. UpdateStar Premium Edition UpdateStar Premium Edition
2. Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable
3. Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable
4. Google Chrome Google Chrome
5. Microsoft .NET Framework Microsoft .NET Framework
6. Realtek High Definition Audio Driver Realtek High Definition Audio Driver http://lazarus.updatestar.com/nl Welke moet is gebruiken? de 'standaard' ook geschikt voor IE [staat niet eens hier in het lijstje] of een andere? Weet jij dit?
Amadea
8 jaar geleden
Dat het onveilig zou zijn hangt af van de site die je gebruikt om het programma vandaan te halen. Maar je hebt pech, Lazarus is er niet (meer) voor IE...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@jodokus Dat lijstje zijn totaal andere dingen die je kan downloaden op die site. Het programma is daarnaast een andere Lazarus. Het is een tool om te gebruiken voor Pascalprogrammeurs. "Lazarus is een RAD-Object Pascal ontwikkeling IDE voor gebruik met >>Free Pascal<<. Het is de open source equivalent van de Delphi VCL, ontworpen om widget-onafhankelijke en om te werken op elk platform waar Free Pascal kan worden gevonden."
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lazarus/IE . geen match . Niet aankomen dus! Begrepen. Is derhalve Firefox de betere optie? Vraag blijft , voor mij, waarom Google Chrome niet werkt?!? Iemand hier nog een heldere gedachte over??
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
FF heeft idd wel die optie. "Vraag blijft , voor mij, waarom Google Chrome niet werkt?!?" Tja een pasklaar antwoord is daar niet zomaar op te geven, zeker niet van afstand. SimonV geeft een paar goede tips in de vraag die je er over hebt gesteld (zoals het uitgooien van alle extensions: chrome://extensions/ ). En als dat allemaal niet werkt kan je denken aan een herinstallatie van Windows en Chrome. Het kan zijn dat juist Lazarus dus de fout veroorzaakt in Chrome die weer voor de chrash zorgt.
Nee. Althans niet voor IE, dat bestaat niet, daarom gebruikt niemand IE meer, geen addons of plug-ins. Lazarus is er voor Firefox en Chrome.

Oplossing:
Firefox downloaden en dan
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/search/?q=lazarus&appver=44.0&platform=windows

De lazarus download die je nu gevonden hebt is niet wat je zoekt (lees de beschrijving).