Is het mogelijk om mijn e-mail te veranderen van YouTube en Gmail?

Ik wil m'n e-mail veranderen, want de e-mail die ik nu heb bestaat niet meer. Ik wil het ook veranderen zodat ik een verificatie krijg voor bankrekening enz

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Erna55
8 jaar geleden
Je kunt een e-mail account maken bij Gmail.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat niet bestaat kan je niet veranderen. Vreemd verhaal.
Utrecht
8 jaar geleden
Probeer iets duidelijker te zijn met de vraagstelling. Hier snapt niemand iets van.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk dat de vraagsteller een ander (niet Google-mailadres) heeft geregistreerd bij het aanmaken van het Google-account.

Antwoorden (1)

Nee, dit kan niet. Bij Gmail maak je een email aan(dus kun je niet veranderen) en bij YouTube log je hiermee in. Dit email adres is namelijk je Google email oftewel je Gmail.

Op YouTube zou je wel met een ander e-mailadres kunnen inloggen, maar dan begin je met een nieuw account.