Hoe kan ik op mijn Ipad Air 2 op snapchat toegang geven tot de camera?

Hoe kan ik op mijn Ipad Air 2 op snapchat toegang geven tot de camera, want als ik de app open, dan staat er een icoontje met of ik toegang wil geven tot de camera, als je dan op ja klikt gaat ie naar instellingen, alleen daar staat geen toegang geven tot de camera, hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (1)

Snapchat kan je niet naar iets specifieks doorsturen in je instellingen, ga daarom naar de instellingen van je camara. Hier kan je apps toegang geven voor je camara, je moet hiervoor de schuifknoppen aan zetten per app. Het kan ook zijn dat je settings automatisch op niets toelaten staat, dan moet je dit eerst uitzetten.
Als er niks werkt probeer het aan en uitzetten van je apparaat, dat helpt meestal bij appleproducten