Hoe verbeter ik mijn netflix kwaliteit met een VPN server?

Ik kijk af en toe Neflix met een VPN server maar hierdoor is de kwaliteit van de video een stuk minder, hoe kan ik toch deze kwaliteit HD houden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Helaas valt er weinig aan te doen. Las je een VPN in bijvoorbeeld de VS gebruikt terwijl je in Nederland ziet, stream je las het ware uit een server in de VS. Hierdoor kost het meer tijd voor de informatie om jouw computer te bereiken terwijl dat met een Nederlandse VPN een stuk sneller gaat. Het enige dat je kan doen is dan een VPN server van een land dat dichterbij is gebruiken, zoals Duitsland of de UK.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan kiezen voor een betaalde VPN provider met speciale Amerikaanse en Nederlandse servers met hoge snelheden. De allersnelste VPN provider op de markt is denk ik Nord. Ik heb een Nederlandstalige videoreview toegevoegd.