Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welke rugzak past mijn 17.3 inch gaming laptop?

Ik heb nu net een paar weken mijn nieuwe laptop, maar helaas kan ik hem nog niet op school gebruiken omdat die niet in mijn rugzak past. Ik heb al twee tassen moeten retourneren omdat het niet past.

De afmetingen van mijn laptop zijn 42.3 x 29.6 x 2.5 cm.

Ik heb de volgende tassen al geprobeerd:
Case Logic VNB217
Case Logic Prevailer
Samsonite Wanderpacks Backpack M 17 inch

Ik vind het erg raar dat ik geen laptop rugzak kan vinden waar mijn laptop in past, aangezien er nog veel grotere (gaming) laptops zijn.

Ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij hiermee kan helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien is het handiger om met de laptop even een (rug)tassen zaak in te lopen. Een tas uitzoeken op schermdiagonaal is een lastig verhaal. Scherdiagonaal zegt niks over de rest van de afmetingen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik heb een rugtas waar mn 17 inch laptop inpast. Deze is van Swissgear, zie de link.
Ik vlieg ook regelmatig, en de tas bevalt uitstekend, heb hem inmiddels meer dan 5 jaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Maar 17.3 is groter. Wie zegt dat die ook past?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
mijn heeft nog iets ruimte over
0,3 inch is ongeveer 8 mm
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en de link die ik gaf is van 17,3 inch
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing