Hoe kan ik instellen dat mijn beeldscherm van mijn pc aangaat wanneer ik mijn pc aanzeg?

Mijn beeldscherm is geen monitor maar gewoon een kleine televisie b

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beide aansluiten op een stekkerdoos met een schakelaar. Dan gaan beide tegelijk aan/uit.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Reddie
8 jaar geleden
Door de netspanning in te schakelen zal de computer niet opstarten.
Ik denk dat de vraagsteller dat graag wil.
capthavoc
8 jaar geleden
ik geloof niet dat een TV zo werkt ? het kan misschien wel als je TV een DVI of VGA port heeft of misschien standaard op hdmi 1 te zetten
die kiest hij meestal vanzelf als de main source
je kan dan welicht wel in het menu van de tv aangeven wat de main source is
of eventueel andere bronnen uitschakelen
maar denk dat je toch de afstand bediening er bij moeten blijven gebruiken.