hoe los je een laptop op die vastloopt?

Hallo mijn laptop loopt vast ik kan niet herstellen want het enigste wat hij doet is op internet msconfig werkt niet configuratiescherm en f8 ook niet ik heb een laptop van peaq pc instellingen werken ook niet weet iemand hoe ik hem herstel

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Mijn eerste gedachte bij de hoofdvraag is: in zoutzuur! ;- )
capthavoc
8 jaar geleden
LOL ik dacht precies hetzelfde ;)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
een andere hardeschijf installeren of nieuwe windows installatie Toegevoegd na 1 minuut:
mischien je accu eruit halen en er na 10 seconden indoen
anders moet je wel een nieuwe windows installatie doen via cd,usb,hardeschijf maar je kan hem ook repareren
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maak je geregeld de ventilator schoon? Met de stofzuiger op een lage stand.
De ventilator van een laptop zuigt veel stof mee naar binnen en als deze erg vervuild is, kan de laptop vastlopen, uitvallen of een geheel zwart beeldscherm geven.

Antwoorden (1)

Het makkelijkste is om Windows opnieuw te installeren. Grote kans dat je bijvoorbeeld een virus erop hebt zitten. Als je Windows opnieuw installeert raak je wel je bestanden kwijt. Als je die er toch af wilt halen zou je bijvoorbeeld met Kaspersky rescue disk daar vanaf booten en dan de hele harde schijf laten scannen en zo nodig de bestanden er vanaf halen en dan Windows installeren.