Ik heb net internet op mijn nieuwe (tweedehands laptop) gezet, maar hij zegt dat de netwerkkabel niet is aangesloten. r is geen LAN-verbinding. En nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Onder welk systeem werk je xp, vista, windows 7?

Misschien eens je drivers van je netwerkkaart herinstalleren of deïnstalleren en opnieuw installeren of een update doen van de driver?

Vista en Windows 7 hebben dit probleem soms.

Deze Computer>rechtermuisknop>Beheren>linkervenster gedeelte>Apparaatbeheer>rechtervenster gedeelte>netwerkadapters.

Zie dat je de juiste netwerkkaart bijwerkt als je er meerdere hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De LAN verbinding slaat op een bekabelde verbinding. Waarschijnlijk heb je wel draad internet op de laptop en is er dus niets aan de hand. In het netwerkcentrum kan je het pictogram uit de taakbalk halen . Ook kan je daar de gehele kaart uitschakelen zodat hij nergens meer terug te zien is, Dit alleen doen als je hem nooit bekabeld gaat gebruiken en je Wifi helemaal in orde is.