Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet ik upgraden om een game computer te maken van mijn normale pc?

Ik wil graag een game computer maken van mijn allerdaagse computer.
Dit is wat mijn computer nu als specificaties heeft:

2 gb ram
2.66 ghz core 2 duo processor
Een nvidia 210 video kaart.
Een 500 gb hdd.

Wat moet ik upgraden om een game computer te maken?

ik wil er gta v op kunnen spelen.
ik wil de processor het liefst zo laten.
Ik weet wat de minimum specs zijn voor gta v en daarin staat dat ik een quad core processor nodig heb maar ik zag ook mensen die het prima op een dual core kunnen spelen.

Wat is belangrijk om te vervangrn om gta v snel te laten lopen.

Wat moet ik veranderen?

Bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In principe is niet alleen het feit dat het dualcore is een probleem. Ook het feit dat het een oude core 2 duo is is lastig. Hetgene wat je moet veranderen is het RAM en de videokaart. 4GB en een videokaart die past op de voeding die je hebt. Dat houdt dus in dat je even moet onderzoeken of je een crap voeding hebt zonder extra PCI-6pins of 8pins aansluitingen en nog geen 400 watt sterk, of dat je een >400 watt + extra PCI stroomconnectoren hebt. Heb je een zelfbouwPC of een Dell/HP/Acer kastje? Verwacht hoe dan ook geen wonderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://tweakers.net/categorie/49/videokaarten/producten/#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpW0oEIBucXlQDFEouT4SIFqcmeQHW6hjpKBYnpqcGZValKVoYGBjogncmpvpl5SlZATjFQnVtmTklqUbGSVbWSkRGILEvMUbKKVjI3NTFQiq2trQUA Een 750ti is altijd op safe spelen, deze vraagt niet te veel stroom, heeft GEEN extra connectoren nodig, en is bakken sterker dan een 210. (4 of 5 generaties nieuwer 2 vs 7 en dan nog 4 stappen sterker 10 vs 50ti)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=N4rdMVL2XSw
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat zijn de settings in dat filmpje??? En dan zal ik er wat ram bij brikken en een nieuwe video kaart.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je er een nieuwe videokaart in doet en meer ram geeft (8 is voldoende) is dat alles. Let er wel op dat je moederbord het ondersteunt.

Hopelijk helpt dit, meer vragen, stel ze maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing