Weet iemand of deze site betrouwbaar is?

Mijn maat wilt graag hier piercings kopen, maar er staat dat je eerst moet betalen en dan pas krijg je wat je besteld hebt. We vertrouwen het niet zo.

www.alloverpiercings.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
KennisDelen
13 jaar geleden
Da's toch vrij gebruikelijk als je via internet iets koopt?
Bij het bestellen betaal je, en dan krijg je het produkt toegezonden.
Voordeel als je via credit card betaalt: je kan de transactie laten terugdraaien (bv. als je niets ontvangt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij andere sites dat wij gewoon zijn betalen we gewoon aan de postbode...

Het beste antwoord

Waarom vertrouw je het niet zo.
Ik zie op de site alle bedrijfsgegevens (KvK nummer & BTW nummer) & een thuiswinkel waarborg. Dit zegt mij al genoeg over de betrouwbaarheid van de webwinkel.

Toegevoegd na 27 seconden:
https://beheer.thuiswinkel.org/certificering/index.asp?BedrijfId=72
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn heel veel site's (vrijwel alle eigenlijk die ik bezoek) waarbij je het bedrag overmaakt of betaald op welke manier dan ook en dan krijg je het via de post opgestuurd. Zo gaat dat (bij mij) altijd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik eens op Thuiswinkel Waarborg.
Dan weet je zeker of deze site betrouwbaar is.

Als je er niet op kunt klikken, of er wordt iets anders geopend dan Thuiswinkel Waarborg, dan is deze site (heel) slecht betrouwbaar.