Ik verkoop mijn Windows tablet. Hoe krijg ik mijn account eraf/los van Windows 10? Is er zoiets als "terug naar fabrieks-instellingen"?

Tablet is Surface Pro 1.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Via Instellingen - Bijwerken en beveiliging - Systeemherstel. Je kunt daar kiezen voor de "gewone" systeemherstel, maar nu ook voor het wissen van alle persoonlijke gegevens.
bamibal
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste Bamibal, Hardstikke bedankt voor Uw antwoord.
Had één-en-ander wel gezien, maar wist niet of het ongestraft kon.
De surface gaat naar een ouder paar (mensen), en die wil ik niet te veel gedoe bezorgen. Vandaar. Vriendelijke Groeten, Patrick Maassen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste Bamibal, Hardstikke bedankt voor Uw antwoord.
Had één-en-ander wel gezien, maar wist niet of het ongestraft kon.
De surface gaat naar een ouder paar (mensen), en die wil ik niet te veel gedoe bezorgen. Vandaar. Vriendelijke Groeten, Patrick Maassen.